Min allerførste bryllupskage er nu lavet og jeg er egentlig okay tilfreds - også selvom der var nogle stedet det ikke helt blev som jeg havde forstillet mig.
Brylluppet blev holdt igår (8. okt) og vi var selv med som gæster - en rigtig rigtig dejlig fest.
Og så lige her til slut et billede af det smukke brudepar
Hvor er den smuk :-)
SvarSletTusind tak Stine :o)
SvarSlet